Program: Luni-Vineri: 10:00 - 18:30, Sâmbăta: 10:00 - 13:00
Am implinit 10 ani de activitate, timp in care speram ca am reusit sa mentinem acelasi nivel de atentie si implicare pentru fiecare client si comanda ca si in prima zi. Va multumim pentru ca ne sunteti alaturi!
compare_arrows0

Termenii politicii de returnari

In calitate de consumator, aveti drepturi garantate de lege in ceea ce priveste returnarea de bunuri care nu sunt in regula, precum si in ceea ce priveste afirmatii false, daca acestea au cauzat pierderi din neglijenta noastra sau din cauza ca noi nu ne-am dus la indeplinire obligatiile. Urmatorii termeni nu vor aduce atingere acelor drepturi.


Clientii au dreptul sa returneze un articol fara sa dea un motiv, in termenul prevazut de lege, de la livrarea sa la adresa de livrare a Clientului. Va rugam atasati o nota cu numele dvs. si numarul facturii, impachetati articolul bine si expediati-l la adresa noastra.


Datorita naturii produselor pe care le vindem, acceptam retururi doar la articole cu defecte, pe care le vom schimba fara probleme. De asemenea, vom schimba bunuri daca ati achizitionat o masura gresita.


Costurile de etichetare, asigurare si transport in cazul returului vor fi suportate de Client, cu exceptia cazului in care ati constatat, in momentul livrarii, ca produsele noastre au avut defecte de fabricatie.

In aceasta ultima situatie, Clientul va plati curierului transportul pentru returul produsului, iar cand noi receptionam produsul si constatam ca produsul a fost intr-adevar neconform, vom rambursa Clientului nostru contravaloarea aferenta sumei platite de Client curierului. Daca Clientul opteaza pentru rambursarea banilor pentru produsul returnat si nu schimbul sau, plata se va face in contul Clientului, in cel mai scurt timp dupa ce produsul ne-a fost returnat.


Inainte de a returna un produs, indiferent de motiv, aveti obligatia sa ne contactati pentru a ne informa in legatura cu situatia survenita.


Va rugam sa va reamintiti ca aveti datoria de a avea grija de orice bunuri care sunt in posesia dvs. si pe care intentionati sa le returnati. De aceea, recomandam sa va asigurati ca toate articolele se returneaza in ambalajul original. Daca un articol este returnat, toate etichetele trebuie lasate pe acel articol. Daca nu procedati astfel, acest lucru poate genera costuri suplimentare pentru Client, costuri necesare pentru ca noi sa reimpachetam sau sa compensam pierderea valorica eventuala a acelui articol.


Va rugam sa inspectati vizual toate articolele pentru a va asigura ca se potrivesc (aproximativ) masurii dvs., inainte de a le proba, deoarece daca sunt prea mici se pot rupe si, in acest caz, articolul nu se returneaza.


Va sugeram cu tarie ca, atunci cand le primiti, sa inspectati bunurile si sa ne anuntati daca bunurile livrate nu sunt ceea ce ati comandat sau prezinta defecte.


Nu suntem responsabili fata de dvs. pentru intarzieri sau esec la livrare, daca acel esec este total sau partial cauzat direct sau indirect de circumstante pe care nu ne este posibil in mod normal sa le controlam.


Nu suntem responsabili fata de dvs. pentru pierderi totale sau partiale cauzate de noi sau de angajatii si agentii nostri daca:


  • nu am incalcat vreo indatorire legala fata de dvs, pe care o aveam noi sau angajatii si agentii nostri;
  • o astfel de pierdere nu este in mod natural rezultatul previzibil al unei astfel de incalcari;
  • pierderea dvs. partiala sau totala rezulta din incalcarea prezentilor Termeni de catre dvs.


Nu suntem responsabili pentru pierderi indirecte care survin ca efect secundar al unei pierderi partiale sau totale si care nu sunt previzibile de catre dvs. sau noi (precum pierdere de profit sau pierdere de oportunitate).